השר לשעבר יזהר שי: "אנשים שהצביעו לממשלה הזו דואגים"

אסתי פלד 2 Comment on השר לשעבר יזהר שי: "אנשים שהצביעו לממשלה הזו דואגים"

השר לשעבר יזהר שי לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "ראש הממשלה מתברר כחלש מול השותפים שלו, יש פה פירוק של ביטחון ישראל מנכסיו. גם מי שהצביע לממשלה הזו מודאג" | האזינו לריאיון המלא

צילום: פלאש 90
21:33
27.04.24
בנצי לייזרוביץ No Comments on ביתר עילית: בית כנסת עלה באש; בנס לא היו נפגעים

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השר לשעבר יזהר שי מטעם כחול לבן שוחח עם אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" על הממשלה הנרקמת. "יש בלב הרבה חששות במחנה אליו אני שייך מהממשלה שתקום. אני חושב שגם אלו שהצביעו לממשלה הזו לא נוח להם ההבטחות לשותפות הקואליציוניות. כמובן שבעניינים שהם הבטיחו לחזק את המשילות והנושא האיראני כולם מצפים שהם יצליחו".

"אף אחד לא העלה בדעתו שתהיה פגיעה כזו בצה"ל. זה מאוד מסוכן מה שסמוטריץ' קיבל. המבנה הזה מאד רגיש, וזה מסוכן לפרק את מה שקיים. זה לא עובד ככה שיש שר ביטחון לישראל ושר ביטחון ליו"ש" הוסיף שי.

"ראש הממשלה מתברר כחלש מול השותפים שלו, יש פה פירוק של ביטחון ישראל מנכסיו. גם מי שהצביע לממשלה הזו מודאג. הפגנות זו נשמת אפה של הדמוקרטיה, במבחן המספרים כמעט מחצית מהאזרחים הצביעו נגד הממשלה הזו. מי שנגד הפגנות בעצם אומר שהוא מעדיף מדינה כמו איראן ורוסיה".

"זו הייתה טעות לפרק את משרד החינוך ולתת לאלקין את האחריות על ההשכלה הגבוהה, וזו טעות גם היום לתת לאבי מעוז סמכויות במשרד. אני שומע את אלה שמרגיעים שנתניהו יהיה אחראי על החינוך ומעוז לא יעשה מה שהוא רוצה, זה מה שמראה שזו הייתה טעות. למה לתת כח כזה לאדם שבקושי הביא מנדט?" תהה השר לשעבר.

לסיום, סיים שי את הריאיון עם איחולי הצלחה דווקא לממשלה שתקום: "אני מאחל לממשלה הזו הצלחה גדולה ומקווה שכל שר יעשה עבודה טובה למען אזרחי ישראל".

האזינו לריאיון המלא:



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    תיקון קטן
    לא דואגים אלא לא מרוצים שעדין לא התחילו לתקן את כל העיוות של השנה וחצי האחרונות"

  2. 1

    אנחנו דווקא מאוד רגועים מי שלא רגוע זה אתם אופוזיציה מושחתת